Det nye testamentet med Widgit-symboler

Bilde: Digjobb

Det nye testamentet med Widgit-symboler

Bibelfortellinger og quiz med symbolstøtte

Digjobb
    16.02.2023
    17.09.2024

Widgit-symboler er designet for å støtte kommunikasjon og læring, spesielt for personer med kommunikasjonsvansker. Symbolene er enkle og fargerike, og de illustrerer begreper på en klar og tydelig måte.

Widgit-symboler brukes blant annet til å støtte lesing og skriving, og til å lage kommunikasjonstavler som hjelper brukere med å uttrykke seg bedre.

Det nye testamentet med grafisk tegnstøtte består av tekster fra en barnebibel som er symbolisert med Widgit-symboler. Hvert kapittel inneholder en quiz.

Det er utviklet til bruk i kirkelig opplæring og KRLE-undervisning for personer med behov for forenklete tekster.

Se noen eksemler her:

Nye testatemtet del 1.pdf

Nye testatemtet del 2 under.pdf

Nye testatemtet del 2 lignelser.pdf

Nye testamentet del 3.pdf

Heftene er utarbeidet av Digjobb og kan bestilles hos   normedia.no/products/nye-testamentet-med-symboler

Pris: 4 hefter/590,- pluss frakt