Kommunikasjonsforum

Ønsker du å nå godt ut med alt som skjer i menigheten dit? Er du opptatt av å kommunisere bedre ut til medlemmer og andre med budskapet til kirken? Da er du velkommen til å delta på digitale Kommunikasjonsforum annenhver onsdag.

Kommunikasjonsforum
Publisert 12. september 2024
Oppdatert 12.09.2024

Hvert bispedømmekontor har egen kommunikasjonsrådgiver. I tillegg har flere fellesråd og sokn ansatte som jobber fulltid eller deltid med kommunikasjon. Alle som jobber med kommunikasjon i kirken er velkommen til å delta i digitale samlinger som foregår annenhver onsdag kl. 10. I ca. tre kvarter møtes vi foran skjerm for å inspirere hverandre, dele gode ideer og nyttige erfaringer. Her vil du også få siste nytt om kampanjer som er planlagt, du kan gi innspill til satsinger og bli bedre kjent med nyttige digitale verktøy, for å nevne noe.

Møtene foregår i partallsukene, og du kan delta i møtene ved å trykke på lenka under. Neste møte er onsdag 18. september kl. 10.

Alle som jobber med eller er opptatt av kirkelig kommunikasjon er også velkommen inn i teams-rommet kalt "Kommunikasjonsrådgivere i kirken". Dette rommet blir du sluppet inn i ved å melde deg i lenka under.

Det er Kirkerådets avdeling for kommunikasjon og samfunnskontakt (KOS) som har ansvaret for både Kommunikasjonsforum (Kommforum) og Teams-rommet for kommunikasjonsmedarbeidere i kirken.

Har du spørsmål? Send til Siv, kontaktinformasjon under.